AdWords Kampány Menedzser/ január 10, 2019/ AdWords, Kulcsszavak/ 0 comments

Számos módja van annak, hogy hatékonyabbá tedd a hirdetéseidet. Most bemutatok Neked egyet melyben a keresési kifejezéseket fogjuk felhasználni annak érdekében, hogy jobban körül írjuk a mondanivalónkat.

Kulcsszó optimalizálás keresési kifejezésekkel

Lépj be az AdWords fiókodba és válassz ki egy kampányt, és benne egy hirdetéscsoportot. Nyomj rá a bal oszlopban a kulcsszavak menüpontra. Itt az alábbi képpel fogsz találkozni, ahol a keresési kifejezésre kell kattintanod. Fontos, hogy az idő intervallumot mindigre , így az összes eddigi kifejezéssel találkozol majd, ami az adott hirdetéscsoporthoz tartozik. Amennyiben a jövőben rendszeresen elvégzed majd ez a feladatot elég lesz csak azt az idősávot átnézni, ami kimaradt. Az első alkalommal elég hosszadalmas lesz, de hidd el megéri.

Keresési kifejezések a kulcsszó optimalizálásban

Majd ez után kattints a letöltés gombra, így egy Excel táblázatban megkapod a kifejezéseket. Kezd el átnézni a szavakat annak fényében, hogy milyen hatással van a vállalkozásod életére. Ha úgy ítéled meg, hogy hasznos, akkor add a kulcsszavakhoz, ha pedig káros lenne, akkor zárd ki.

Abban az esetben, ha összetett kifejezésekkel találkozol, akkor érdemes idézőjelbe tenni a kiválasztott szavakat. Ez azért lényeges, mert ilyenkor a Google hirdetési rendszere egységként és nem külön-külön kezeli őket. Erre azért kell különösen nagy figyelmet szentelned, mert rossz eset a fontos kifejezéseket is kizárhatjuk. Vegyünk például egy pécsi hotelt, akinek a mátrai, balatoni keresések nem lényegesek, de hotel lévén nem kizárt, hogy ezekre is megjeleníti a Google. Ezért érdemes kizárni azokat a régiókat vagy akár hotel neveket, melyek bezavarhatnak a képletbe. De idézőjel nélkül adjuk hozzá a kizáró kulcsszót, akkor akár az egyébként értékes hotel kifejezést is kizárhatjuk, ezzel teljesen hazavágva a kampányunkat. Ezért mindig jól nézd meg és többször gondold ár, hogy mit és hogyan adsz a kizáró kulcsszavakhoz.

Miért csináld ezt végig rendszeresen?

Mert ennek segítségével hatékonyan körvonalazhatod a Google hirdetési rendszere számára a mondanivalódat és, ha jobban érti, akkor a megfelelő helyen jeleníti meg. Ez pedig azt jelenti, hogy sokkal több releváns ügyfélhez jut majd a hirdetésed.

Az Ads hirdetéseket nem elegendő csak elkészíteni, hiszen ez még nagyon kevés a sikerhez. Rendszeresen ellenőrizni kell az eredményeket és finomítani a folyamatokat. Ez a befektetett munka pedig látszik majd az eredményeken.

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*