AdWords Kampány Menedzser/ július 8, 2019/ AdWords marketing/ 0 comments

Vannak olyan kifejezések, amiket mindenképpen ismerni kell ahhoz, hogy esélyünk legyen sikeresen hirdetni ezen a felületen. Már írtunk egy cikket, amiben leírtuk az alapvető fogalmak, amiket tudnod kell, hogy sikeresen vághass bele. Az AdWords rendszere nagyon összetett, ezért nagyon fontosak a jó alapok. Most ezt a cikkünket folytatjuk úgy, hogy a haladóbb szintű kifejezéseket osztjuk meg Veled. Ha már rendszeresen használod a rendszert, de még mindig sok a homályos folt, akkor olvass tovább.

AdWords szótár haladóknak

AdWords szótár

Adaptív hirdetés: egy adaptív hirdetés úgy alakítja a méretét, hogy az kitöltse a rendelkezése álló helyet. A megadott címsorok és leírások változnak annak függvényében, hogy mi a legideálisabb. A display hálózat szinte minden hirdetési helyéhez képes alkalmazkodni.

Befektetésarányos megtérülés (ROI): ez azt jelenti, hogy a hirdetésekből származó bevétel, hogy viszonyul a vele kapcsolatos kiadásokhoz. Ahhoz, hogy ezt megtudd vedd a hirdetésekből származó bevételeket és vond ki belőle a kiadásokat. Ezt nagyon fontos kiszámolni, hogy tudd megéri e foglalkozni vele.

Display tervező: ez egy olyan nagyszerű eszköz, ami becsléseket és ötleteket ad a Display hirdetések megtervezéséhez. Ezeket a mankókat érdemes kihasználni, mert az adatok alapján hatékonyabbak lesznek a hirdetéseid.

Készletszűrők: ennek a segítségével megadhatod, hogy a Google Merchant Center-fiókban szereplő termékek közül melyikek ne jelenjenek meg. Alapértelmezettként minden termékkel egyeztet a rendszer az emberek keresései alapján. A szűrők a kampányok szintén állíthatók be.

Gyorsítótár: a böngésző által a böngészés során begyűjtött adatok ideiglenes tárolója, ez elemeket tartalmaz az általad gyakran felkeresett weboldalakból is.

Remarketing: a remarketing segítségével olyan embereket szólíthatsz meg, akik már érdeklődtek a vállalkozásod iránt, de valamiért nem lett belőle konverzió. Nagyon gyakran csak az időhiány vagy egy másik impulzus szakítja meg a konverziót, ezért a remarketing segítségével konverziót generálhatsz.

URL paraméter: az URL-címekbe URL -paramétereket helyezhetsz el, így azok adatokat gyűjtenek majd a kattintásokról.  Ezek a paraméterek egy kulcsszóból és egy értékből állnak. Az URL-paramétereknek két típusa van: tartalommódosító paraméterek, nyomkövető paraméterek.

Volt a fogalmak között olyan, mait még nem ismertél? Akkor már megérte elolvasni! Szeretnél még többet megtudni az AdWords hirdetésekről? Akkor böngéssz tovább az oldalunkon, mert még nagyon sok hasznos és érdekes cikkel találkozhatsz!

 

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*