AdWords Kampány Menedzser/ augusztus 5, 2019/ AdWords/ 0 comments

A kezdők vagy újrakezdők kedvéért kezdjük talán azzal, hogy nagyon röviden tisztázzuk mi az a remarketing. Nos, a remarketing egy segítségével újra megszólíthatod azokat az embereket, akik már jártak a weboldaladon. Ők lehetnek vásárlók és kosárelhagyók is.

Te hány embert tudsz közülük visszacsábítani?

Sajnos manapság az érdeklődők az első látogatás esetén 90%-ban nem csinálnak semmit. Nem iratkoznak fel, nem vásárolnak és nem veszik fel Veled kapcsolatot. Aki már egyszer járt a weboldaladon az nagy valószínűséggel érdeklődik a szolgáltatásod iránt, így ha vásárolt, ha nem a célközönséged részét képezi. Számos lehetőséged van ezeket az embereket megszólítani, az egyik ezek közül az AdWords remarketing megoldása.

Nagyon fontos, hogy ezeknek az embereknek minél többször megjelenj. Egy telefontokot vagy könyvet akár azonnal megvásárol valaki, azonban minél drágább egy termék annál hosszabb a döntési folyamat. Az ilyen termékek és szolgáltatások esetén fontos, hogy minél többször találkozzon veletek az érdeklődő. Egyrészről azért is, mert így jó eséllyel titeket választ másrészt ez a rendszeres jelenlét azt mutatja, hogy Te komolyan veszed a vállalkozásod és a marketinged. Ez van, akinek számít!

Valamilyen módon mindenkit szólíts meg

A remarketing célközönséget több szegmensre lehet bontani. Ott vannak azok, akik már vásároltak nálatok, de szeretnéd, hogy visszatérjenek, a kosár elhagyók vagy a feliratkozók. Minden csoporttal érdemes kommunikálnod csak nem egyformán, ezért készíts számukra különböző hirdetéseket.

A remarketing működése

A webfejlesztőd kódokat fűz az oldalakba, melyek gyűjtik az információkat és listákat készítenek, melyek segítségével megcélozhatod az embereket. Ezekben a listákban nagyon sok hasznos információ megtalálható, melyek segítségével igazán hatékonyan kommunikálhatsz. Például azt is megtudhatod, hogy mely termékeket látták az oldaladon, így azt reklámozhatod vagy ajánlhatsz egy kiegészítő terméket.

Persze az adatvédelemről sem szabad megfeledkezni

Ha listákat készítesz a látogatókról, akkor bizony komoly adatvédelmi szabályok kötnek, melyet GDPR-nak hívnak. Nagyon fontos, hogy mielőtt belevágsz a remarketingbe mindenképpen alaposan tájékozódj, mert nagyon kellemetlen meglepetések érhetnek, ha nem vagy elég körültekintő.

Szeretnél többet megtudni az AdWords hirdetésekről?

Akkor nézz szét a blogunkban, mert nagyon sok érdekes cikkel készültünk még. Az AdWord rendszere rengeteg lehetőséget tartogat magában, melyet Te is kihasználhatsz, ha kellőképpen felkészülsz.

 

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*