AdWords Kampány Menedzser/ szeptember 26, 2019/ Google Ads kampány/ 0 comments

Az AdWords rendszere egy szünhetetlenül változó és fejlődő felület, mely rengeteg lehetőséget tartogat magában számodra is. Rengeteg beállítás és opció közül válogathatsz, melyek mind azért jöttek létre, hogy a Te hirdetéseid hatékonyabbak lehessenek. Csak, hogy ez nem lehetséges mindaddig, amíg nem tudod, hogyan aknázd ki őket. Ezért jöjjön most AdWords kampány optimalizálás tipp.

AdWords kampány optimalizálás

Használd a földrajzi célzást

Ha még csak most vágsz bele, akkor furcsán hangozhat, de nem kell minden embernek megjelentetni a hirdetésed. Minden vállalkozásnak megvan a maga célcsoportja és Neked arra kell törekednek, hogy Őket minél jobban behatárold. Minden olyan elért ember, aki nem tartozik a célközönségedhez veszteséget jelent számodra, hiszen az esetleges kattintásoddal pénzt húzhatnak ki a zsebedből. Ezért érdemes a földrajzi célzás segítségével lakhely szerint szűkíteni a célközönséget.

Negatív kulcsszavak

A negatív kulcszavak segítségével megakadályozhatod, hogy olyan kifejezésekre is megjelenjenek a hirdetések, melyek számodra hátrányosak lennének. Minden kampány esetében találkozhatsz a keresési kifejezések között olyan szavakkal, melyekre megjelentek a hirdetések, azonban ez számodra nem jó hír. Ezeket a kifejezéseket meg kell adnod a negatív kulcsszavak között és akkor többet nem jelenik meg rá a hirdetés.

Több hirdetési változat

A legjobb marketingesnek sincsenek látnoki képességei, így teljes biztonsággal mi sem tudjuk megmondani, hogy mi lesz egy hirdetéssel. Azonban ezt a problémát úgy küszöböljük ki, hogy több hirdetés változatot készítünk és figyeljük, hogy melyikkel mi történik. Azok, amik jól működnek tovább működhetnek, de a rosszul teljesítőkön változtatunk. Neked is érdemes legalább 3 hirdetés szöveget készíteni.

Több szavas kifejezések használata kulcsszóként

A keresési trendek azt mutatják, hogy egyre összetettebb kifejezéseket használunk keresés közben. Manapság a 3-4 szavas kifejezések a legnépszerűbbek, éppen ezért ezeket Neked is használnod kell. De figyelj oda arra, hogy ezekben az esetekben idézőjelek közé zárd a szavakat, hogy azok közül egy se vihesse el a kampányodat rossz irányba. Már egy rossz kifejezés is sok pénzt kihúzhat a zsebedből.

Eredmények felülvizsgálata

Az AdWords kampány optimalizálás egyik nagyon fontos lépése, hogy rendszeresen elemezd az eredményeket. Ahhoz, hogy hatékonyan tudj változtatni tudnod kell, hogy hol van rá szükség és mely lépésed hozod jó eredményt és mely negatív változást. Hetente legalább egyszer nézz rá a hirdetéseidre, vizsgáld meg a keresési kulcsszavakat, a konverziókat és néha készíts új képeket, ha Display hálózaton is megjelensz.

Legyen releváns a landing oldalad tartalma

Egy AdWords hirdetés alig néhány szó, így nyilvánvalóan nem ez fogja eladni a terméked. A segítségével felhívod a figyelmet a termékedre és a landing oldalad lesz az, ami eladja majd. Éppen ezért nagyon fontos, hogy itt lényeges és hasznos információk legyenek a célközönségednek. Nem kell a rizsa vagy a félrebeszélés, csak a hasznos információk, melyek meggyőzik az észszerű és az érzelmes embereket is.

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*