AdWords Kampány Menedzser/ november 12, 2019/ AdWords/ 0 comments

A Google sok nagyvállalathoz hasonlóan kiveszi a részét a jótékonyságból. Ennek az egyik formája, hogy az általa indított programban résztvevő jótékonysági szervezetek havi 10.000 dollárnyi hirdetési keretet kapnak. Ennek segítségével sokkal több emberhez juthat el a hírük, így több támogatóra tehetnek szert. Bár a program több éve elérhető mégis kevesen ismerik. Ismerkedjünk meg a Google Ad Grants programmal.

Mi az a Google Ad Grants?

Ez a Google programja, melynek keretén belül nonprofit szervezeteket támogat olyan módon, hogy havonta 10.000 USD erejéig hirdetéseket jeleníthetnek meg. Azonban ebben az esetben csak a keresőben, Display hálózaton vagy You Tube-on nem. A felülete nagyon hasonló, mint az AdWords rendszeréhez csak némileg egyszerűbb és szigorúbbak a hirdetési feltételek.

Hogyan lehet a programba bekerülni?

1. lépés: Ellenőrizd, hogy a szervezeted jogosult e a programba kerülésre. Ezt itt megteheted.

2. lépés: Amennyiben megfeleltél regisztráld a szervezeted a CivilTechnél.

3. lépés: Regisztráld be a szervezeted a Google Nonprofit Szervezeteknek elnevezésű oldalon.

4. lépés: Ha az előbbi felületen elfogadták a regisztrációd, akkor jelentkezz a Google Ad Grants programba.

5. lépés: Az útmutató segítségével hozd létre a saját fiókod.

6. lépés: Készítsd el a hirdetéseket és küld el azokat felülvizsgálatra.

7. lépés: Végül, de nem utolsó sorban tegyél meg mindent azért, hogy bent maradhass a programban.

Mit kell tenned ahhoz, hogy a programban maradhass?

  •  hirdetéscsoportonként készíts legalább két hirdetést
  • ne használj túlságosan általános kulcsszavakat
  • ne használj csak egyszavas kulcsszavakat
  • legyen legalább 2 belsőlink-bővítményed
  • használj konverziókövetést
  • ne legyenek nagyon alacsony (1-es-2es) minőségi mutatóval rendelkező kulcsszavaid
  • kampányonként készíts legalább két hirdetéscsoportot
  • töltsd ki minden évben az Ad Grants program kérdőívét

Valójában ezek az elvárások csak arra sarkalják a nonprofit szervezetek vezetőit, hogy a legtöbbet akarják kihozni az ingyen kapott lehetőségből. A Google komolyan odafigyel rá, hogy a lehetőséget jól használják ki a programban résztvevők.

Reméljük, hogy a cikkünknek köszönhetően több hazai nonprofit szervezethez jut el ennek a lehetőségnek a híre és használják ki az előnyeit. A Google AdWords egy nagyon jó marketing eszköz és nem szabad elszalasztani az esélyt, ha az ember ingyen használhatja.

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*