Miért hoztam létre ezt az oldalt?

Mert az elmúlt évek során azt tapasztaltam, hogy a hazai vállalkozások nagy többsége nem rendelkezik megfelelő szakmai segítséggel AdWords marketing területén. Ennek hatására nagyon sok pénzt és rengeteg időt vesztegetnek el, ami a cég fejlődését is hátráltatja.

Miért mondom ezt?

Mert már nagyon sok AdWords fiókot vettem át úgy, hogy azt egy másik ügynökség kezelte. Persze nem akarok senkit megsérteni, hiszen az én területemen is nagyon sok a jó szakember és a megbízható csapat. Azonban ahogyan mindenhol máshol is, úgy itt is akadnak kóklerek. Akik elolvastak néhány a témába vágó cikket, megtanultak 1-2 szakkifejezést és már el is tudják adni magukat a laikus cégvezetőknek szakértőként. Azonban a több hónapnyi közös munka során mindig kiderül, hogy nem sokat értenek a kérdéshez. Ilyenkor a vállalkozások csak fizetnek. Fizetnek a kattintások után és fizetnek a „szakembernek” az elvégzett munkájáért, de valós eredmények nem születnek. Jobb esetben rájönnek, hogy rossz lóra tettek és keresnek egy másik ügynökséget. Rosszabb esetben csalódnak az AdWords rendszerében és egyszerűen használhatatlannak könyvelik el ezt a lehetőséget. Ezzel sajnos egy nagyon jó eszközt írnak le, pedig csak a kivitelezés volt a rossz. Nekik is szeretnék segítséget nyújtani, hogy kihozhassák a maximumot a lehetőségeikből a Google hirdetési rendszerének a segítségével fejlődhessenek.

A másik nagy tábor, akikkel eddig találkoztam Ők azok, akik nem tudják vagy nem is akarják komolyan venni az AdWors-öt. Akik úgy gondolják, hogy ez is csak egy hirdetési oldal ahol elegendő megadni néhány információt és már özönlenek is az érdeklődők. Hiszen mi lehet olyan nehéz egy néhány szavas hirdetés megfogalmazásában? Ki ne tudna eldönteni, hogy a saját termékét vagy szolgáltatását mely kulcsszavak írják le a legjobban. Hisz ki ismerhet jobban egy vállalkozást a cégvezetőnél? Ez teljesen igaz is, azonban ez egy sokkal összetettebb kérdés, és amíg ezt nem lája be valaki, addig sajnos számos akadályba fog ütközni.

Nekik részben azzal szeretnék segíteni, hogy rendszeresen szakértői tanácsokat osztok meg az oldalamon cikkek formájában. Így addig is lesz lehetőségük fejlődni és a hibákat kijavítani, amíg meg nem tanulják a rendszer működését teljes mélységig vagy úgy nem döntenek, hogy szakértőre bízzák ezt a feladatot. Ebben lehet nagy segítségükre az AdWords kampány audit szolgáltatásom is, amivel pontos képet kaphatnak a fiókjuk jelenlegi állapotáról és a hibákról. Így lehetőségük lesz azt megfelelően javítani is.

A célkitűzésem:

Összegezve a célkitűzésem, hogy minél több vállalkozás számára tegyem lehetővé, hogy minőségi AdWords kampányokban fektessék a pénzüket és jelenhessenek meg a lehetséges ügyfelek előtt. Úgy gondolom, hogy minden vállalkozás megérdemli, hogy a lehető legjobb hirdetésekért fizessen, és az ne csak elvigye a pénzt, hanem befektetésként funkcionáljon. Ha Te is azt szeretnéd, hogy belátható időn belül megtérüljenek a marketingbe fektetett költségeid és ne hátráltassák, hanem fejlesszék a céged, akkor vedd fel velem a kapcsolatot.