A Display hálózat is a Google-hez tartozik, azonban ebben az esetben a kereső helyett közel 2 millió weboldalon és a You Tube egyes felületein jelenhetünk meg. Ebben az esetben képeket is adhatunk a hirdetéseidhez.

Hogyan működik a Display hálózat?

Ahogyan fentebb is írtam a Display hálózat segítségével más weboldalakon vagy a You Tube bizonyos felületein jelenhetünk meg. A hirdetések elkészítése során lehetőségünk van megadni, hogy milyen témájú oldalakon vagy videók mellett jelenjenek meg a hirdetéseink. Mondok egy példát, hogy jobban érhető legyen hogyan is működik.

Van egy vállalkozás, ami mosható pelenkák és a hozzá tartozó kiegészítők forgalmazásával foglalkozik. Számukra nagyon jó megoldás olyan weboldalakon megjelenni, amik baba-mama témával esetleg környezetvédelemmel foglalkoznak, hiszen ezeket az oldalakat látogatják, azok kismamák, akik érdeklődhetnek a termék iránt. Emellett a You Tube-on olyan videók mellett, amik ilyen témákat dolgoznak fel.

Vagy ha egy virágárust veszünk alapul, akkor Ők a botanikai témájú oldalak mellett ballagással, Valentin napi ajándékokkal és párkapcsolatokkal foglalkozó weboldalakon, blogokon és hírportálokon jelenhetnek meg.

Minden vállalkozás esetében vannak kézenfekvő lehetőségek, de bőven akadnak olyan megoldások is, amik nem annyira egyértelműek mégis nagyon jól működhetnek. Ezért kifizetődő számodra is, ha egy profira bízod a Display kampányaid kezelését, hiszen én olyan ötletekkel is elő tudok állni, ami Neked lehet, hogy nem jutna az eszedbe.

Miért nagyon jó marketing eszköz számodra is a Display hirdetések?

  • Mert nagyon hatékonyan építheted a márkádat a segítségével, hiszen minden nap találkoznak a bannereddel a célcsoportodba tartozó emberek. Ennek hatására Te jutsz majd az eszükbe, ha egy olyan termékre lesz szükségük, amit Te kínálsz.
  • Mert az internetfelhasználók 90%-át elérheted a segítségével, így biztosan Te is hatékonyan kihasználhatod a benne rejlő lehetőségeket.
  • Remek remarketing megoldás mellyel elérheted azokat a felhasználókat, akik már egyszer érdeklődtek a vállalkozásod iránt.
  • Az AdWords keresési hálózatához hasonlóan itt is fizethetsz a kattintások után, ami nagyon költséghatékonnyá teszi számodra.
  • A keresési hálózathoz hasonlatosan itt is nagyon jól célozhatsz a felhasználók érdeklődési köre alapján.

Miben tudok Neked segíteni?

Biztosan számodra is egyértelmű már, hogy bármilyen AdWords kampány menedzselése nagy szaktudást és tapasztalatot követel. Vagyis ezek megléte nélkül is el lehet indítani, azonban a hatékonyságban óriási különbségek mérhetőek. Nagyon sok múlik azon, hogy hogyan határozod meg a célcsoportod, az oldalakat melyeken megjelennek a hirdetéseid vagy a napi költségkereted. Ezek mind befolyásolják az eredményeidet és persze az elköltött összeget is. Én abban tudok Neked segíteni, hogy a számodra legoptimálisabban összehangolom őket, aminek következtében nem csak a várt eredményt érjük el, de azt a legjobb ár-érték arányon.