Kinőtte a vállalkozásod a magyar piacot és külföldi terjeszkedésben gondolkozol? Ez egy óriási lépés, hiszen így egy vagy több országban szólíthatsz meg lehetséges ügyfeleket és szerezheted meg a bizalmukat. Azonban biztosan Te is tudod, hogy ezzel óriási fába vágtad a fejszédet! Nem csak azért, mert egy sokkal több új érdeklődést kell majd kezelned, hanem mert az új konkurenciákkal is fel kell venned a versenyt. Ehhez nagyon jó választás, ha az AdWords által nyújtott lehetőségeket veszed igénybe.

Egységes rendszer, változó szabályozások

Bár az AdWords felülete ugyan az marad külföldi célközönség esetén is azonban a hirdetésekre vonatkozó szabályozások minden országban különböznek. Ahhoz, hogy probléma mentesen működhessenek a hirdetéseid ezekkel maradéktalanul tisztában kell lenned, és dolgoznod, hogy ezek minden egyes betűre érvényesek legyenek.

Ahány ország annyi szokás

Ha Te is jártál már külföldön biztosan tapasztaltad, hogy minden országban egy kicsit más az emberek mentalitása, temperamentuma, szokásai. Ezek ugyan úgy vonatkoznak a reklámokra is. Ami Magyarországon egy jól bevált módszer, az nem biztos, hogy Ausztriában, Németországban vagy Angliában is ugyan olyan jól működik. Minden országnak megvannak a sajátos internet felhasználói szokásai, amik hatással lesznek a kampányokra is. Nem feltétlenül kell óriási különbségekre gondolnod, egyszerűen csak arról van szó, hogy nem minden praktika lesz ugyan olyan hatással a kinti közönségre, mint a hazaira. Egy itthon kitűnőnek számító címsor kint nem biztos, hogy eredményeket fog hozni. Amelyik kulcsszó itthon könnyedén, szinte fillérekért a Tiéd lehetett lehet, hogy egy másik országban harcok folynak érte.

Itt jövök a képbe én

Én úgy gondolom, hogy ha csak a hazai piacot nézzük is nagyon sok vállalkozásnak jót tenne, ha AdWords szakértőre bízná a kampányainak a kezelését. Sajnos gyakran nem látják be, hogy mivel állnak szembe és inkább kidobják a pénzt az ablakon, de a feladatokat akkor sem adják ki a kezükből. Ezen nem tudok változtatni, csak elfogadni. Azonban ennek a próbálkozásnak még mindig nagyobb létjogosultsága van, mint egy külföldi piac önálló meghódításának. Itthon azért jobb eséllyel silabizálja ki valaki a jó kulcsszavakat vagy ír hatásos címsort. És ha nem sikerül is sokkal kisebbet bukik, mint más országok esetében. Hiszen a külföldi terjeszkedésnél nem csak a magasabb bevételekkel, hanem több költséggel is kell számolnod. Bizony a kulcsszavak gyakran többe kerülnek, mint itthon, így sokkal jobban meg kell fontolnod, hogy hogyan döntesz.

Ebben tudok Neked segíteni és nem csak időt, de sok pénzt is megtakarítani. A külföldi AdWords hirdetések terén is több éves tapasztalattal rendelkezek, így biztosan állíthatom, hogy sokkal költséghatékonyabb és kifizetődőbb kampányokat tudok felépíteni, mint Te. Remélem, nem sértelek meg ezzel a kijelentésemmel, de Te is tudod, hogy senki nem érthet mindenhez. Én ehhez értek, ebben vagyok jó.

A lényeg, hogy ha külföldi terjeszkedésben gondolkozol vagy már megtetted a lépéseket, de nem vagy elégedett az eredménykekel, akkor vedd fel velem a kapcsolatot és segítek a legjobbat kihozni a lehetőségeidből.