Talán minden vállalkozás számára gondot okoznak a vásárlás nélkül távozó lehetséges ügyfelek. Biztos vagyok benne, hogy Te is szeretnéd, hogy sokkal többen távozannak úgy Tőled, hogy már a vásárlóid között tudhatják magukat. Azonban nem mindig megy ez elsőre. Mivel rengeteg benyomás éri az embereket nagyon kevesen tudnak rögtön elhatározáshoz jutni és abban a pillanatban vásárolni. Minél drágább egy termék annál hosszadalmasabb és nehezebb ez a döntés. Azonban tehetsz azért, hogy minél többen téged válasszanak. Erre nyújt megoldást a remarketing.

Mi az a remarketing?

A remarketing az a marketing megoldás aminek a segítségével újra visszacsábíthatod azokat, akik egyszer vásárlás nélkül hagyták el az oldalad. Természetesen számos remarketing lehetőség áll a rendelkezésedre, azonban itt most az AdWords nyújtotta lehetőségekről lesz szó.

Te is használod az internetet?

Na jó ez a kérdés nem volt komoly, hiszen biztosan. De akkor Te is minden nap találkozol remarketing hirdetésekkel csak még lehet, hogy eddig nem tudtad, hogy azok. Volt már veled olyan, hogy egy webáruházban megnéztél egy terméket, de mégsem vetted meg valamiért? Majd napokon keresztül a keresőben vagy más weboldalakon újra és újra szembejött veled? Volt olyan is, hogy néhány nappal később mégis megvetted? Képzeld el ez ugyan így működik másokkal is, így ugyan úgy hatásos lehet a Te terméked vagy szolgáltatásod esetében.

Miben lehetek a segítségedre?

A remarketing szolgáltatásom segítségével sok olyan ügyfelet visszaszerezhetek Neked, akik valami oknál fogva vásárlás nélkül távoztak az oldaladról. Nagyon sok esetben ennek nem az az oka, hogy nem volt szimpatikus Nekik, ami ajánlottál. Egyszerűen lehet csak nem tudták még meghozni a döntést. Vagy valamiért egy másik vállalkozást választottak inkább, azonban az adott termékhez kiegészítőket még vásárolhatnak Tőled. Vagy a kosárelhagyókat is újra megszólíthatod. Valójában, ha belegondolsz mindenki, aki meglátogatja az oldalad már célközönségedhez tartozik, hiszen valamilyen formában érdeklődik irántad. Sajnos valószínűleg az oldaladat meglátogatók nagytöbbsége ebbe a remarketing által megcélozható csoportba tartozik. De nem baj ez, hiszen együtt sokat vásárlásra buzdíthatunk közülük.

A remarketing segítségével jó néhány százalékkal megnövelheted a bevételeid és nagyon hatékonyan alkalmazhatod. Azonban ebben az esetben is igaz, hogy csak akkor, ha értesz is az AdWords kampányok menedzseléséhez. Mert, hogy az AdWords nem olyan, mint egy egyszerű apróhirdetési oldal, ahol elegendő csak néhány adatot kitölteni és várni, hogy visszatérjenek az érdeklődők. Rengeteg beállítási lehetőséged van és talán még több trükk és praktika, amiknek a segítségével hatékonyan hirdethetsz. Persze e nélkül is elkészítheted az AdWords hirdetéseid, amik meg is fognak jelenni csak nem ugyan azokkal a költségekkel és hatékonysággal.