Miért hoztam létre ezt az oldalt? Miért döntöttem úgy, hogy ezen az egyáltalán nem könnyű területen szeretnék boldogulni? Hogyan tudok Neked és a vállalkozásodnak segíteni, hogy sikeresebbek legyetek? Ezek és más fontos kérdésekre is választ kaphatsz.

Ha már itt jársz az oldalamon szinte biztos, hogy pontosan tudod, hogy mi az az AdWords, azonban lehet, hogy akadnak olyan olvasóim, akik még nem tudják. Az Ő kedvükért ezt is elmondom. Nos, az AdWords az az online felület, aminek a segítségével hirdetéseket adhatsz fel a Google keresőjében, vagy a Display hálózatában található weboldalakon. A rendszer PPC (Pay Per Click) alapon működik, ami azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetned, ha már valaki rákattintott a hirdetésedre. Számos megjelenési lehetőséged van, amiket most nem is taglalnék, hiszen az oldal egyéb területein minden fontos információt megtalálhatsz.

Miért van szükséged segítségre egy hirdetése feladásához?

Volt, hogy egy távolabbi ismerősömnek meséltem a munkámról, aki nem értette, hogy milyen tudás szükséges egy hirdetés feladásához. És ezzel nincs egyedül. Rengeteg vállalkozó és cégvezető összekeveri az apróhirdetési oldalakkal és úgy gondolják, hogy elegendő megadni néhány kulcsszót, megírni egy rövidke szöveget és beállítani mennyit szeretnénk költeni és szalad is a szekér. Aztán csak telnek-múlnak a hónapok és nem érkezik a várt siker. Persze emellett folyamatosan fizetik az AdWords hirdetéseket, de mégse tapasztalnak változást. Ilyenkor elkezdenek elgondolkodni, hogy mégse biztos, hogy annyira egyszerű ez a dolog és már indul is a keresés. Elkezdik mélyebben beleásni magukat a témába és néhány 10 óra olvasgatás után rájönnek, hogy mennyivel nagyobb fába vágták a fejszéküket, mint ahogyan azt gondolták volna. És akkor szoktam képbe kerülni én vagy a hozzám hasonló AdWords szakértők.

Spórold meg magadnak!AdWords kampányok

Spórold meg magadnak azt a rengeteg pénzt, amit a hatástalan AdWords hirdetésekre költhetnél. Spórold meg magadnak azt a rengeteg időt, amit ezek elkészítésével, olvasgatással és a konklúzió levonásával töltenél és tanulj mások hibájából. Lehet, hogy ez most úgy hangzik, hogy csak a saját malmomra akarom hajtani a vizet, de ha végig olvasod a teljes írásom Te is megfogod érteni, hogy miért jársz sokkal jobban egy szakértővel.

Miért nem olyan egyszerű egy AdWords hirdetés elkészítése, mint egy apróhirdetés feladása?

Azért, hogy Te is jobban megértsd miért lett az AdWords hirdetés feladás egy külön szakma bemutatok Neked néhány faktort, amin múlik a hirdetésed sikere.

Kulcsszavak

A kulcsszavaid segítségével határolja be a Google a hirdetésed és ezek alapján találnak rá a felhasználók is. Azonban egyáltalán nem mindegy, hogy hányat használsz, azok mennyire relevánsak a hirdetésed szövegét tekintve vagy, hogy mennyire jól írják le a benne szereplő terméket vagy szolgáltatást. Vagy akár említhetném az általános és egyedi kulcsszavak dilemmáját is.

Minőségi pontszám

Nyilvánvalóan vállalkozóként számodra is fontosak a költségek, amiket az AdWords rendszerében nagyon jól szabályozhatsz is. Arról nem is beszélve, hogy a Google is próbál kedvezni a vállalkozásoknak, így a jobb minőségi pontszámmal rendelkező hirdetések kattintásaiért kevesebbet kell fizetni. Ha szeretnéd tudni pontosan mi az a minőségi pontszám, akkor olvasd el a róla szóló blog bejegyzésemet.

Konverzió mérés

Gyakran tapasztalom, hogy a vállalkozások nagyon kevés időt fordítanak az eredmények mérésére. Persze figyelemmel kísérik őket, hiszen szeretnék tudni, hogy mire megy el a pénzük, de nem tudják, hogy mely információ mit is árul el Nekik. Ide tartozik az a klasszikus hiba, amikor valaki csak a kattintások számát veszi figyelembe és a konverziós mutatókkal nem foglalkozik.

A hirdetésed szöveges rész

A felhasználók számára ez az egyik leglényegesebb rész az AdWords hirdetés szövege. Éppen ezért számodra is ez az egyik leglényegesebb rész. De sajnos nagyon kevés helyed van promozni.

És ez csak néhány a számos tényező közül, amiket figyelembe kell venned, amikor elkészíted az AdWords hirdetésed. Valld be őszintén, már ezek olvasása után is számos kérdés merült fel benned. Pedig még éppen, hogy a felszint érinettem. Pontosan ezért írtam nem sokkal feljebb, hogy az AdWords hirdetés menedzsment nem olyan, mint egy apróhirdetés feladás. És itt jövök én a képbe, mert a sok éves szakmai tapasztalatom segítségével sokkal hamarabb realizálhatsz új ügyfeleket és bevételeket az AdWords hirdetések segítségével. Azét is döntöttem úgy, hogy ezen a területen szeretnék tevékenykedni mert azt látom, hogy nagyon sok vállalkozásnak lenne szüksége megbízható segítségre, azonban nincs könnyű dolguk. Sajnos ezen a területen is bőven akadnak csalók, akik néhány cikk elolvasása után már PPC szakértőnek képzelik magukat. Nem szeretnéd hónapokig vesztegetni az időd és a pénzed, mielőtt eredményeket látnál? Akkor a legjobb helyen jársz! 😉