Minden vállalkozás számára létkérdés, hogy megismertesse a termékeit vagy szolgáltatásait a lehetséges ügyfeleivel. A webshopok esetében sincs ez másképpen. Ha Te is egy webshopot üzemeltetsz, akkor biztosan látod, hogy mekkora munka több száz vagy ezer terméket reklámozni. A Te esetedben sokkal több hirdetést kell egyszerre menedzselni éppen ezért talán még fontosabb, hogy a lehető legjobb beállításokkal fussanak a hirdetéseid, hiszen nagyon sok költséget és időt megtakaríthatsz, ha minden optimálisan működik.

Ezzel a szolgáltatásommal pontosan az a célom, hogy segítsek a webáruház tulajdonosoknak a lehető legtöbbet kihozni a kampányaikból és természetesen mindezt a legoptimálisabb költségekkel.

Lényeges kérdés a kulcsszó választás

Természetesen ez minden vállalkozásra igaz, azonban a webáruházak esetében több ezer kulcsszó közül kell eldönteni, hogy melyik terméknél melyekre kell nagy hangsúlyt fektetni. Hiszen vannak olyan kulcsszavak amikkel a vásárlási életszakasz elején szólíthatod meg az érdeklődőidet másokkal pedig már a végső döntés előtt. Mondok egy példát, hogy biztosan érthető legyen mire gondolok.

Viszont a „Whirlpool AWO/C 6304” kulcsszóval már egy bizonyos terméket mutathatsz be a palettádról, így azokat fogod megszólítani, akik már tudják, hogy ezt szeretnék választani. Amíg az előző hirdetéssel főként a vállalkozásodat reklámozhatod, hiszen így az emberek tudni fogják, hogy nálad lehet automata mosógépet kapni. Addig a második esetben egy konkrét terméket mutatsz be a lehetséges ügyfeleknek, akik tudják, hogy azt szeretnék választani. Ez utóbbi esetben nagyobb a valószínűsége, hogy vásárlásra kerül a sor, hiszen azt már pontosan tudják, hogy mit szeretnének, így már csak az értékesítő partnert kell kiválasztaniuk és, ha elég jó az ajánlatod nagy a valószínűsége, hogy a Te termékedet veszik meg.

El kell érned a kosár elhagyókat is

Biztosa vagy vagyok benne, hogy a Te webáruházadban előfordult már, hogy valaki behelyezte a kosarába a termékeket mégsem vásárolta meg. Ennek nem minden esetben az az oka, hogy meggondolták magukat. Előfordulhat, hogy valamilyen esemény megzavarta a vásárlásban, ezért nem volt lehetősége befejezni, de ha felhívod a figyelmét erre, akkor megtörténik a tranzakció.

Ezekre az esetekre lett kitalálva a dinamikus remarketing, aminek a segítségével minden olyan ember elérhetsz, aki érdeklődött a terméked iránt (ne csak a kosár elhagyókat), de mégsem vásárolta meg. Ezzel biztosan több százalékkal növelheted a vásárlásaid arányát.

Hogyan működik a dinamikus remarketing?

A dinamikus remarketing esetében egy AdWords kódot helyezünk el a termék oldaladon, ami lát minden ember, aki azt megnézte és visszajelzést küld a rendszernek azokról, akik elhagyták az oldalt. Ezután az AdWords hirdetéseket fog megjeleníteni a számára ezzel emlékeztetve a termékre. Egy több ezer termékes webáruház esetében szinte lehetetlen lenne mindegyikhez egy külön remarketing hirdetést létrehozni, ezért a Google megalkotta ezt a megoldást, amivel sokkal egyszerűbben és hatékonyabban kivitelezhető a remarketing a webáruházak számára. Persze az egyszerűséget itt zárójelbe tenném, mert ezeknek a kódoknak a beépítése az oldaladba már egy alap programozói tudást kíván, hiszen nem minden esetben elegendő csak beilleszteni.

Ez csak két példa a sok tényező közül, amik hatással vannak egy webáruház AdWords marketingjére. Azonban ahhoz, hogy igazán hatékony lehess mindegyikkel tisztában kell lenned az AdWords alapvető tudás anyaga mellett, a gyakorlatban szerzett tapasztalatokról nem is beszélve.

Szeretnéd, hogy a webáruházad AdWords hirdetései a lehető legjobban teljesítsenek? Jó lenne több ezer termék reklámozását a lehető legköltséghatékonyabban megoldani? Akkor nagyon jó helyen jársz. Vedd fel velem a kapcsolatot és kialakítom a webáruházad számára legoptimálisabb AdWords kampányokat.